PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=35609}

Lato przemocy

L'Estate violenta
6,6 163
oceny
6,6 10 1 163

Lato przemocy
powrót do forum filmu Lato przemocy

drugi....

ocenił(a) film na 7

...film pełnometrażowy Zurliniego, wspaniałe aktorstwo Trintignanta i Rossi Drago (ten głos i
twarz, po prostu uosobienie melancholijnej kobiecości, rozpaczliwie namiętna...), dużo emocji i
sentymentu, momentami muzyka ilustracyjna trochę zbyt nachalna, ale już ta diegetyczna-
wspaniale dobrana, szczególnie "Temptation", wiele niezapomnianych scen, dobre kino w
starym stylu, subtelne i wysmakowane.

ocenił(a) film na 8
washack

no, no, jakie słownictwo ("diegetyczna"!). czyżbyśmy byli braćmi w ukończonym kierunku studiów? ;)

ocenił(a) film na 7
wojtekacz

nie, nie, jestem tylko amatorem.... człowiek się chciał popisać, i już go wykpili :) jesteś filmoznawcą?

ocenił(a) film na 8
washack

jestem ;) ale to nie była kpina, tylko ciekawość. sam film niedługo obejrzę (może nawet jutro?).

ocenił(a) film na 7
wojtekacz

obejrzyj i powiedz, co myślisz... znasz inne rzeczy Zurliniego?

ocenił(a) film na 8
washack

tak. "Pustynię" i "Dziewczęta z Florencji".

ocenił(a) film na 7
wojtekacz

taaak- Pustynia to arcydzieło, Dziewcząt nie widziałem, ale spodziewam się, że są dobre...

washack

Ja dzis pewnie zobacze. A przyznaje sie, ze slowo "diagetyczna" sprawdzilam w slowniku. Zapewne bede nim szafowac ;-)

ocenił(a) film na 7
Adilka1

...na niezłego snoba wyszedłem :( więcej nie będę szpanować! a tak poważnie- bardzo mnie cieszy, gdy ktoś interesuje się Zurlinim- niezbyt to chyba modny twórca obecnie... pozdrowienia serdeczne!!!

washack

Efekciarz, blagier, pozer :-P
Lepiej sie czasem w jezyk ugryzc ;-)

ocenił(a) film na 7
Adilka1

jasne! odgryzę sobie następnym razem!

washack